Współpraca branży modowej i hotelarskiej
Pokazy mody są dla hoteli jednym ze sposobów promocji i przyciągania nowych klientów. Chodzi o to, by nowoczesne wnętrza kojarzyły się gościom nie tylko z noclegiem i żywieniem, lecz także z rozrywką i atrakcjami na wysokim poziomie. Dlatego sieć hoteli Mercure zdecydowała się na współpracę z polską projektantką Dorotą Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała ona swoją nową kolekcję na sezon wiosna/lato 2017.
Oprócz podstawowej działalności hotele coraz częściej stawiają na organizowanie prestiżowych wydarzeń towarzyskich. Ma to na celu zapewnienie gościom atrakcji na najwyższym poziomie i możliwości spotkania ze znanymi osobami.
– W ubiegłym roku wystartowaliśmy z projektem Mercure with Fashion, czyli Mercure z modą. Pierwszy tego typu event odbył się w Warszawie w grudniu ubiegłego roku. Drugi miał miejsce 8 marca w Krakowie. Hotele Mercure to nowoczesne i piękne wnętrza i taka jest też ta moda, którą chcemy firmować – mówi agencji Newseria Lifestyle Sabina Bartyzel, dyrektor generalna Mercure Kraków Stare Miasto.
W najbliższym czasie w ramach projektu Mercure with Fashion odbędą jeszcze dwa podobne wydarzenia – w Gdańsku (marzec) i w Warszawie (kwiecień). Przedstawiciele sieci zapewniają, że kolejne spotkania są jeszcze w fazie planowania.
– Współpracując z modą, podkreślamy nowoczesność naszego designu i brandu, ale też pamiętamy o naszych gościach, bo dla nich to jest olbrzymia atrakcja. Mamy szerokie grono osób, które są właśnie z Krakowa, osób, które tutaj są zakorzenione lokalnie i współpracują z hotelem. Te osoby bardzo często nas odwiedzają i oczekują od nas organizacji takiego rodzaju wydarzeń – mówi Sabina Bartyzel.
Do udziału w projekcie została zaproszona Dorota Goldpoint. Podczas Mercure Fashion Night w Krakowie zaprezentowała swoją nową kolekcję „Siła wolności” na sezon wiosna/lato 2017.
– Mercure Kraków Stare Miasto to hotel, który właściwie wyrasta z miłości do designu, dlatego jest bardzo kobiecy. Są tu piękne lampy, piękne krzesła, wiele stylowych elementów – mówi Dorota Goldpoint, projektantka mody.
– Podjęliśmy wspólną decyzję, że chcemy w ramach efektu symbiozy wspólnie występować i wspólnie tworzyć takie wydarzenia, które pokażą nasze wnętrza przez pryzmat ładnych ubrań i mody – podkreśla Sabina Bartyzel.
Wśród widzów krakowskiego pokazu można było spotkać Beatę Tadlę, Annę Powierzę, Olgę Kalicką, Sandrę Staniszewską, Katarzynę Galicę, Karolinę Chapko i Karinę Kunkiewicz. Gospodynią wieczoru była Monika Zamachowska, a o choreografię zadbał Jarek Szado.
– Hotel Mercure Stare Miasto w Krakowie jest absolutnym fenomenem na tle krakowskich hoteli, a przecież ich w tym mieście nie brakuje. Jest tu niesamowita atmosfera. Dzięki temu odnosi się wrażenie, że to nie hotel, a miejsce spotkań towarzyskich. Jestem zachwycona tym miejscem. Osoby podróżujące tak jak ja mają potrzebę, żeby w hotelu poczuć się jak w domu i mile wspominać pobyt tutaj – mówi Monika Zamachowska, prezenterka.
Może to Ci się spodoba
Polscy piłkarze są uwielbiani, a ich żony są obiektem hejtu. Za dużo się wymaga od WAGs
Projektant chwali styl i zachowanie żon i narzeczonych polskich piłkarzy. Kibicuje im, ponieważ w przeciwieństwie do swych partnerów, zbyt często spotykają się z niechęcią ze strony mediów i internautów. Projektant jest pod szczególnym wrażeniem talentu
Za luksusowe zegarki Atelier de Monaco trzeba zapłacić nawet milion złotych
Ultraluksusowe zegarki szwajcarskiej marki Atelier de Monaco są wykonywane na indywidualne zamówienie, ręcznie grawerowane i zdobione szlachetnymi kruszcami. Każdy model to minidzieło sztuki zegarmistrzowskiej, którego cena może sięgnąć nawet 250 tys.
Dobrze, że pojawiają się nowe vlogerki modowe. To nowa krew i nowe pomysły
Stylistka kibicuje młodym vlogerkom modowym. Twierdzi, że młode pokolenie może wprowadzić świeżość i nową energię do polskiej blogosfery. Przypomina też, że niegdyś opinia publiczna była nastawiona negatywnie także do dzisiejszych gwiazd
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!