Sukces polskiej mody na świecie nie jest możliwy bez wsparcia biznesowego
Producentka pokazów bardzo wysoko ocenia dokonania polskich projektantów. Uważa jednak, że rodzima moda nie zostanie zauważona na świecie bez wsparcia biznesowego. Zdaniem Katarzyny Sokołowskiej jest ono jednak coraz większe, a branża obsługująca projektantów coraz bardziej się rozwija.
Polscy projektanci są coraz bardziej cenieni na świecie. Sukcesy poza granicami kraju odnieśli m.in. Ewa Minge, duet Paprocki & Brzozowski, Magdalena Butrym, Gosia Baczyńska oraz marki takie jak UEG czy MISBHV. Katarzyna Sokołowska ma nadzieję, że w światowej modzie zasłyną także kolejne polskie nazwiska, uważa jednak, że wciąż jeszcze Polska ma na tym polu dużo do zrobienia.
– Od dawna jesteśmy mocni, bo nasi projektanci mają swoje pomysły. Natomiast cieszę się bardzo, że zaczyna się rozwijać branża, która obsługuje biznesowo projektantów – mówi reżyserka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Skuteczne wyjście poza granice Polski jest zdaniem Katarzyny Sokołowskiej niemożliwe bez odpowiedniego wsparcia. Producentka pokazów mody uważa, że na międzynarodowy sukces muszą się bowiem złożyć dwa czynniki. Pierwszy z nich to zdolni, kreatywni projektanci, drugi natomiast to ludzie, którzy potrafią zarządzać biznesem modowym i go promować.
– Ta branża się składa z bardzo wielu elementów, które się składają na sukces projektanta branży mody i dzięki temu możemy w ogóle myśleć o tym, że polska moda będzie zauważona w świecie – mówi Katarzyna Sokołowska.
Ceniona przez reżyserkę Magdalena Butrym została jedną z tegorocznych laureatek Elle Style Awards.
Może to Ci się spodoba
Showroomy dostępne są już nie tylko dla VIP-ów. Obecnie z tej luksusowej usługi może skorzystać niemal każdy
Showroomy nie są już zarezerwowane tylko dla celebrytów i najbogatszych klientów – przekonuje Paweł Zbucki. Współwłaściciel marki Pitti Style podkreśla, że wystarczy się umówić na spotkanie i przy pomocy fachowców w kameralnej atmosferze zrobić wymarzone
Trzeba być w kontakcie z modą, ze zmieniającymi się trendami
Prezenterka stara się ubierać zgodnie z obowiązującymi trendami. Twierdzi, że często reprezentuje klienta, dla którego pracuje, musi więc wyglądać nieskazitelnie. Nie ukrywa, że nie zna się na modzie, dlatego korzysta z pomocy stylistów i projektantów.
Każda barwa zupełnie inaczej na nas oddziałuje
Dobór odpowiednich kolorów w aranżacji mieszkania, miejsca pracy czy garderoby ma ogromny wpływ na samopoczucie. Wszystko zależy od tego, jakich bodźców w danym momencie potrzebujemy. Kolor czerwony dodaje motywacji i pobudza do działania,

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!