Mój styl ubierania to rodzaj zabawy, a nie coś poważnego
Wokalistka podkreśla, że lubi zabawę modą i odzieżowe eksperymenty. Najchętniej wkłada rzeczy, w których czuje się seksownie, ale i wygodnie. Nie boi się też niekonwencjonalnych połączeń w ramach jednej stylizacji.
Kasia Stankiewicz coraz częściej bywa określana nową ikoną mody i jedną z najlepiej ubranych gwiazd w polskim show-biznesie. Jej wizerunek doceniają eksperci, a portale dla kobiet proponują czytelniczkom stylizacje na wzór tych noszonych przez wokalistkę. Ona sama jest zaskoczona takim uznaniem ze strony mediów i stylistów.
W ciągu ostatnich kilku lat wokalistka przeszła metamorfozę, stawiając na bardziej kobiecy, seksowny wizerunek. Sama nie potrafi jednak jasno zdefiniować swojego stylu, choć przyznaje, że ceni przede wszystkim minimalizm i nutę nonszalancji w ubiorze.
– Nie określałabym mojego stylu jakoś specjalnie. Po prostu wkładam to, w czym czuję się wygodnie, elegancko i seksownie –mówi Kasia Stankiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda lubi modowe eksperymenty. Często wybiera zaskakujące i nieoczywiste połączenia fasonów lub kolorów. Twierdzi, że to ona sama jest elementem łączącym te ubrania.
– W zasadzie bardziej się tym bawię, niż jakoś tam obmyślam, chodzę po prostu po sklepach. Na pewno jest to pewien rodzaj zabawy niż czegoś poważnego – mówi Kasia Stankiewicz.
Może to Ci się spodoba
Nie mam siły ani czasu, żeby chodzić po sklepach. Korzystam z pomocy stylistki
W kwestii kształtowania wizerunku Anna Kalczyńska zdaje się na pomoc stylistki. Twierdzi, że sama nie ma czasu ani ochoty na odzieżowe zakupy przed oficjalnymi imprezami. Zapewnia też, że w przeciwieństwie do wielu
Znane aktorki jako modelki na pokazie Doroty Goldpoint podczas otwarcia butiku Solna 1 w Krakowie
W Krakowie podczas otwarcia multibrandowego butiku Solna 1 kreacje z najnowszej jesienno-zimowej kolekcji Doroty Goldpoint zaprezentowały znane aktorki, m.in. Elżbieta Romanowska, Anna Radwan, Beata Schimscheiner, Bożena Dykiel i Joanna Kurowska. Propozycje projektantki
W karnawale Polacy sięgają głównie po mocne alkohole
Karnawał to czas zwiększonej sprzedaży alkoholi. W przypadku niektórych trunków wzrost ten może sięgnąć nawet 50 proc. W okresie tym Polacy chętniej sięgają po mocne alkohole, zwłaszcza po marki premium.

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!