Soczyste kolory, mnogość wzorów i dżins w wiosenno-letniej kolekcji Quiosque

W kolekcji Quiosque na wiosnę i lato 2016 dużą uwagę zwracają białe bluzki wykończone przy dekoltach zgrabnymi detalami w postaci delikatnych kokardek i guziczków oraz charakterystyczne dla tej marki klasyczne sukienki przed kolano. Nowa linia zaskakuje mnogością barw i wzorów, w tym kwiatowych printów i pepitki.​W nowej kolekcji Quiosque geometrycznych wzorów jest wiele i każdy z nich doskonale ożywi  nawet najprostszą stylizację.

Proponujemy w zasadzie wszystkie modne kolory, ale wiemy, że nasza klientka nie podąża ślepo za trendami, więc staramy się je dla niej przemycić w takich fasonach, w których będzie czuła się dobrze, wygodnie i swobodnie przy wielu okazjach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Hasiak, projektantka i koordynatorka kolekcji Quiosque. – To są przede wszystkim czyste barwy: kobalty, pomarańcze, modne w tym sezonie intensywne zielenie i takie bardzo energetyczne kolory. Oczywiście przygotowaliśmy też linie pastelowe, z takich bardzo romantycznych kwiatków i delikatnych nadruków.

Klasycznie skrojone sukienki w soczystych kolorach bądź w modne wzory są odpowiednie zarówno do pracy, jak i na rodzinną uroczystość, randkę czy po prostu na co dzień. Idealne do wielu stylizacji są także wiązane bluzki w kwiaty, z asymetrycznym dekoltem czy ołówkowe spódnice.

W tym sezonie bardzo modny będzie też dżins. Mamy go w takich lekkich formach tunik czy delikatne spodnie, a także w takim klimacie trochę safari, np. w szmizjerkach, z guzikami od góry do dołu – tłumaczy Magdalena Hasiak.

Kolekcja marki Quiosque na lato 2016 jest przede wszystkim adresowana do kobiet aktywnych i zabieganych, które niejednokrotnie muszą łączyć prowadzenie domu z obowiązkami zawodowymi. Pozostaje im więc niewiele czasu na dobór odpowiedniej garderoby, a chcą wyglądać stosownie do okoliczności.

Kierujemy tę kolekcję do kobiet dojrzałych, które są świadome tego, jak wyglądają. Te linie są komplementarne tak, żeby klientka mogła zrobić zakupy szybko, sprawnie, żeby miała do dyspozycji różne ubrania na wiele okazji, żeby one do siebie nawzajem pasowały i sprawdzały się potem przez dłuższy czas. To nie są takie jednorazówki – podkreśla Magdalena Hasiak.

Marka Quiosque dba także o kobiety size plus, oferując swoje produkty aż do rozmiaru 48 i w fasonach sprawnie maskujących niedoskonałości sylwetki, a jednocześnie podkreślających jej atuty.

Previous Przed zakupem okularów warto skonsultować się przede wszystkim z optometrystą, a dopiero później z okulistą
Next Ewa Chodakowska i Ania Lewandowska spuściły mi niezłe manto

Może to Ci się spodoba

Moda i Styl 0 Comments

Zagraniczni klienci chętnie szyją garnitury w polskich atelier

Klienci z zagranicy chętnie korzystają z usług polskich pracowni krawieckich, bo mogą tutaj liczyć na fachową obsługę oraz dużo niższe ceny niż w swoim kraju. Choć są to klienci wymagający, to bardzo pożądani przez polskie

Moda i Styl 0 Comments

Magda Gessler myśli o sprzedaży swoich ubrań w internecie i butikach

Jeśli najnowsze projekty Magdy Gessler spodobają się kobietom, trafią najpierw do sprzedaży internetowej, a następnie do butików. Restauratorka chce, by polska moda była odważniejsza i bardziej kolorowa. Jej zdaniem obecnie rodzima

Moda i Styl 0 Comments

2/3 kobiet ma nieproporcjonalne figury

Podczas zakupu kostiumu kąpielowego ważne jest, aby wybrać taki model, który podkreśli walory sylwetki, a zatuszuje jej niedoskonałości. Podstawą jest określenie właściwego rozmiaru, dopasowanie obwodu i wielkości miseczek. Najlepiej, by biustonosz

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź