Hejt jest domeną Polaków. W Europie tak nie hejtują
Blogerka nie czyta komentarzy na swój temat. Twierdzi, że osobowość człowieka i to, co sobą reprezentuje, można ocenić dopiero po jego poznaniu. Zdaje sobie jednak sprawę z tego, że hejt jest wszechobecny, choć jej zdaniem w Polsce przybiera znacznie większe rozmiary niż w innych krajach Europy.
Magdalena Antosiewicz ma 37 lat i jest autorką bloga modowego o nazwie Thirty Fashion. Bloga prowadzi od ponad roku, do świata show-biznesu weszła jednak dopiero wiosną tego roku, gdy zjawiła się na pokazie kolekcji olimpijskiej RIO 2016. Szybko stała się bohaterką artykułów na portalach lifestyle’owych. Blogerka nie ukrywa, że w ciągu tych kilku miesięcy spotkała się nie tylko z pozytywnymi komentarzami na swój temat.
– Hejty są wszędzie. Nie lubię o tym mówić, ale tak jest, tak będzie i tak było. Co więcej, wydaje mi się, że w Polsce jest więcej tych hejtów, mam znajomych z Europy i wiem, że w Europie tak nie hejtują, jest to taką domeną Polaków – mówi Magdalena Antosiewicz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Komentarze na jej temat dotyczą przede wszystkim jej wyglądu – urody i sposobu ubierania, a także inteligencji. Pojawiają się także wpisy powątpiewające w płeć blogerki. Ona sama nie rozumie, w jaki sposób można wyrazić tak krytyczne opinie o osobie, której nigdy się nie poznało.
– Jak się kogoś pozna, to można o nim powiedzieć parę zdań, a jeżeli się kogoś nie zna, to można wypowiedzieć jak wygląda, ale nie o tym, jakim jest człowiekiem i co sobą reprezentuje – mówi Magdalena Antosiewicz.
Blogerka twierdzi, że spotyka coraz więcej bardzo wartościowych osób, które stały się obiektem internetowego hejtu. Zapewnia też, że nie czyta komentarzy na swój temat.
– Komentarzem jest dla mnie to, co ja uważam, co ja sądzę i co ja myślę – mówi Magdalena Antosiewicz.
Blog Thirty Fashion ma blisko 1700 fanów na Facebooku oraz ponad 4700 obserwujących na Instagramie.
Może to Ci się spodoba
Nie jestem typową kobietą, która rano nie ma co założyć
Modelka i prezenterka telewizyjna na co dzień nie podąża za trendami i nie skupia się na myśleniu o swoich stylizacjach. Wybiera swobodę i ubrania z sieciówek urozmaicone dodatkami. Komponuje garderobę spontanicznie, jedynie na oficjalne imprezy zakłada
Powinniśmy nosić ubrania zgodne z obowiązującymi trendami, a biżuterię zgodną z naszymi gustami
Stylistka jest zwolenniczką minimalizmu w biżuterii. Lubi niewielkie ozdoby, które może w dowolny sposób zestawiać w komplety. Jej zdaniem nadaje to każdej stylizacji indywidualny charakter. Stylistka radzi, aby garderobę dobierać, kierując się aktualnymi
Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką znanej marki obuwniczej
Aktorka jest zachwycona swoją nową rolą. Gwiazda Teatru 6. piętro została ambasadorką znanej marki obuwniczej Wojas. Podkreśla, że ceni piękno i jakość wykonania butów tej firmy, cieszy się też, że może

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!