Stylowa kobieta to nie tylko ubranie. To także osobowość
Charyzma i inteligencja to według Katarzyny Sokołowskiej równie istotne wyznaczniki stylu jak modny strój. Jurorka „Top Model” uważa, że stylowa kobieta swobodnie porusza się w modowych trendach, odznacza się jednak również ciekawą osobowością. Jej zdaniem w polskim show-biznesie jest wiele gwiazd zasługujących na miano ikony mody.
Powszechne rozumienie pojęcia stylu ogranicza się zazwyczaj do ubrań, dodatków i sposobu ich noszenia. Katarzyna Sokołowska zgadza się, że moda jest istotnym wyznacznikiem stylu. Jej zdaniem każda stylowa kobieta swobodnie porusza się w świecie mody i świadomie kształtuje swój wizerunek. Dla jurorki „Top Model” równie istotną rolę ogrywa jednak także osobowość.
– Stylowa kobieta to jest nie tylko wizerunek, nie tylko ubranie. Wydaje mi się, że stylowa kobieta to jest po prostu osobowość – mówi Katarzyna Sokołowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Zdaniem jurorki nie ma prawdziwego stylu bez charyzmy, inteligencji, temperamentu i wdzięku. Dopiero połączenie wszystkich tych cech z modnym sposobem ubierania, przemyślanymi stylizacjami i umiejętnością podkreślania strojem osobowości daje kobiecie miano ikony mody.
– Bez tego dla mnie styl nie istnieje, bo nie składamy się tylko z ubrania – podkreśla Katarzyna Sokołowska.
Za niekwestionowane ikony mody na świecie uważane są takie gwiazdy jak Twiggy, Audrey Hepburn, Jane Birkin czy Jacqueline Kennedy. Zdaniem Katarzyny Sokołowskiej także w polskim show-biznesie jest wiele kobiet zasługujących na to miano. Jurorka „Top Model” uważa, że o takich gwiazdach należy mówić.
– Warto wskazywać na pewnego rodzaju zjawiska. Trzeba ludziom dziękować, mówić, że są świetni, pokazywać ten dobry styl, styl, który jest związany też z pracą – powiedziała Katarzyna Sokołowska podczas gali Elle Style Awards.
Może to Ci się spodoba
Wygląd wnętrz hotelowych, jak zaplanować?
Projektowanie wnętrz hotelowych jest zadaniem, które wymaga specjalnej uwagi i staranności. Hotel jest miejscem, w którym goście spędzają czas, więc każdy aspekt jego wyglądu wpływa na ich doświadczenie. Właściwie zaprojektowane
Zaczyna się kolejny sezon wyprzedaży. Za wieloma decyzjami zakupowymi stoi nie potrzeba, ale marketingowe sztuczki sprzedawców
Poświąteczne wyprzedaże ponownie przyciągną klientów do sklepów. Polowanie na promocje sprawia, że często konsumenci wyłączają racjonalne myślenie i dają się złapać na pozorne obniżki lub kupują rzeczy im niepotrzebne. Tym bardziej
Na duże wieczorne wyjścia szykuję się nawet dwie godziny
Na przygotowania do dużej gali Paulina Sykut poświęca nawet dwie i pół godziny. Kreacje wybiera sama lub zdaje się na pomoc zaprzyjaźnionych projektantów. Jej stylizacje zazwyczaj wzbudzają zachwyt znawców mody, ona
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!