Inspiracje latami 70., kreskówkowe printy i cukierkowe kolory w jesienno-zimowej kolekcji Bizuu
Jesienno zimowa kolekcja marki Bizuu to połączenie dziewczęcego wdzięku i kobiecej zmysłowości. Projektantki inspirowały się kultowym serialem animowanym „Atomówki” oraz stylistyką lat 70. W kolekcji dominują róż, pomarańcz i oberżyna.
Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan namawiają Polki, by jesienią odkryły w sobie małe dziewczynki. Część ich najnowszej kolekcji inspirowana jest amerykańskim serialem animowanym „Atomówki”, opowiadającym o trzech dziewczynkach obdarzonych supermocą. Inspirując się wyglądem bohaterek, projektantki stworzyły osiem młodzieżowych sylwetek, których bazą są kreskówkowe printy i cukierkowe kolory. Hasłem kolekcji jest „cukier, słodkości i różne śliczności + Związek X” – są to jednocześnie elementy, z których stworzone zostały kultowe już atomówki.
– Projekty dziewczyn z jednej strony są bardzo dziewczęce, z drugiej strony świetnie podkreślają kobiecość. I to mi się bardzo podoba, że podkreślanie kobiecości wcale nie musi być bardzo seksowne albo wulgarne, tylko one podchodzą do tego z taką lekkością – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Izabela Janachowska, tancerka i prezenterka.
Przy tworzeniu jesienno-zimowej kolekcji projektantki inspirowały się również modą lat 70. i stylem boho. Stąd obecność frędzli, etnicznych akcentów, bluzek z falbanami, haftowanych sukienek oraz kolorowych koszul z lamówkami. W tym sezonie Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak postawiły na kolor – dominuje charakterystyczny dla marki Bizuu róż, a towarzyszą mu pomarańcz, żółć, granat i oberżyna.
– Rewelacyjne, jest parę rzeczy, które koniecznie muszę mieć. Bardzo duże wrażenie na mnie zrobiła bordowa sukienka, ostatnia, finałowa, jest świetna. Ten szary sweter z drugiej części też koniecznie muszę mieć w swojej szafie – mówi Małgorzata Rozenek.
– Bardzo mi się spodobało, że jest taka prostota, ale że jest dużo w tym takiej kobiecej delikatności i to jest piękne – dodaje Barbara Kurdej-Szatan.
Zachwytu nad kolekcją jesień-zima 2016/2017 nie kryją też inne gwiazdy obecne na pokazie. Annę Kalczyńską zachwycił niezwykle kobiecy charakter podkreślających sylwetkę kreacji.
– Mam wrażenie, że są też takie trendy ostatnio w modzie, które hołdują chłopięcej sylwetce, które nie pozwalają kobietom rozkwitnąć w pełni. Tu akurat witam prace duetu Bizuu z wielką satysfakcją i przyjemnością – mówi prezenterka.
– Piękna moda, piękne suknie przede wszystkim, fantastyczne tkaniny, zawsze to u nich podziwiam i barwę, piękne, kobiece barwy. Mnie to ujęło – dodaje Anna Oberc.
Natalia Janoszek ceni dziewczęcy charakter projektów Bizuu, Paulinie Krupińskiej podoba się natomiast połączenie kobiecości z elegancją przywodzącą na myśl paryski szyk. Obie gwiazdy darzą markę Bizuu wyjątkowym sentymentem także z innych względów.
– Moja pierwsza ścianka to było Bizuu, chyba w listopadzie, i teraz drugi raz, koło się zatacza – mówi Natalia Janoszek.
– Jadąc na wybory Miss Universe, dziewczyny przyszykowały mi bodajże 30 looków i to było dla mnie naprawdę coś bezcennego, co odjęło mi parę dni szukania innych kreacji – dodaje Paulina Krupińska.
Może to Ci się spodoba
Na pokazy mody chodzę bez przymusu. Tylko tam, gdzie chcę i kiedy mam czas
Aktorka ceni polskich projektantów. Do jej ulubionych kreatorów należą Blanka Jordan i Zuzanna Wachowiak z marki Bizuu, duet Paprocki & Brzozowski, Natalia Jaroszewska, Łukasz Jemioł i Gosia Baczyńska. Zdaniem Katarzyny Zielińskiej są to
Współcześni mężczyźni nie noszą krawatów z obowiązku, lecz po to, by pokazać swój styl
Stylowy krawat z najwyższej jakości materiału jest wizytówką eleganckiego mężczyzny. Ten dodatek powinien być umiejętnie dobrany nie tylko do koloru i fasonu garnituru, lecz także do okazji czy wykonywanego zawodu. Znawcy męskiej mody
Często robię zakupy dla rozładowania emocji. Zaszywam się wtedy w sieciówkach lub secondhandach
Dla Mai Sablewskiej zakupy to sposób na chandrę. Gdy jest przygnębiona najchętniej zaszywa się na kilka godzin w sieciówkach lub sklepach z używaną odzieżą. Równie chętnie robi jednak zakupy w markowych butikach. Twierdzi,
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!