Sukces polskiej mody na świecie nie jest możliwy bez wsparcia biznesowego
Producentka pokazów bardzo wysoko ocenia dokonania polskich projektantów. Uważa jednak, że rodzima moda nie zostanie zauważona na świecie bez wsparcia biznesowego. Zdaniem Katarzyny Sokołowskiej jest ono jednak coraz większe, a branża obsługująca projektantów coraz bardziej się rozwija.
Polscy projektanci są coraz bardziej cenieni na świecie. Sukcesy poza granicami kraju odnieśli m.in. Ewa Minge, duet Paprocki & Brzozowski, Magdalena Butrym, Gosia Baczyńska oraz marki takie jak UEG czy MISBHV. Katarzyna Sokołowska ma nadzieję, że w światowej modzie zasłyną także kolejne polskie nazwiska, uważa jednak, że wciąż jeszcze Polska ma na tym polu dużo do zrobienia.
– Od dawna jesteśmy mocni, bo nasi projektanci mają swoje pomysły. Natomiast cieszę się bardzo, że zaczyna się rozwijać branża, która obsługuje biznesowo projektantów – mówi reżyserka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Skuteczne wyjście poza granice Polski jest zdaniem Katarzyny Sokołowskiej niemożliwe bez odpowiedniego wsparcia. Producentka pokazów mody uważa, że na międzynarodowy sukces muszą się bowiem złożyć dwa czynniki. Pierwszy z nich to zdolni, kreatywni projektanci, drugi natomiast to ludzie, którzy potrafią zarządzać biznesem modowym i go promować.
– Ta branża się składa z bardzo wielu elementów, które się składają na sukces projektanta branży mody i dzięki temu możemy w ogóle myśleć o tym, że polska moda będzie zauważona w świecie – mówi Katarzyna Sokołowska.
Ceniona przez reżyserkę Magdalena Butrym została jedną z tegorocznych laureatek Elle Style Awards.
Może to Ci się spodoba
iPhone 15 Pro – dla kobiet, które robią więcej niż jedno na raz
Poranna kawa, szybki przegląd maili, kilka wiadomości głosowych, lista zakupów, wideorozmowa z zespołem, a potem zdjęcia z lunchu, na których wszystko musi wyglądać perfekcyjnie. Jeśli ten rytm brzmi znajomo, to
Jestem zwierzęciem medialnym. Nie stresuję się przed wywiadami
Blogerka jest zadowolona ze swojego debiutu na antenie telewizji. Twierdzi, że świetnie czuje się w mediach i nie stresują ją wywiady. Chętnie ponownie pojawi się w telewizji w roli eksperta, jeśli dostanie taką propozycję.
Ania Kruk z nową kolekcją biżuterii oraz projektami opakowań
Jeszcze w marcu na rynek trafi nowa kolekcja biżuterii marki Ania Kruk Inspired by Fantasia, a także zaprojektowane przez Annę Kruk opakowania do jogurtów. Jak podkreśla projektantka, Polki coraz częściej szukają biżuterii na
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!