Sukces polskiej mody na świecie nie jest możliwy bez wsparcia biznesowego
Producentka pokazów bardzo wysoko ocenia dokonania polskich projektantów. Uważa jednak, że rodzima moda nie zostanie zauważona na świecie bez wsparcia biznesowego. Zdaniem Katarzyny Sokołowskiej jest ono jednak coraz większe, a branża obsługująca projektantów coraz bardziej się rozwija.
Polscy projektanci są coraz bardziej cenieni na świecie. Sukcesy poza granicami kraju odnieśli m.in. Ewa Minge, duet Paprocki & Brzozowski, Magdalena Butrym, Gosia Baczyńska oraz marki takie jak UEG czy MISBHV. Katarzyna Sokołowska ma nadzieję, że w światowej modzie zasłyną także kolejne polskie nazwiska, uważa jednak, że wciąż jeszcze Polska ma na tym polu dużo do zrobienia.
– Od dawna jesteśmy mocni, bo nasi projektanci mają swoje pomysły. Natomiast cieszę się bardzo, że zaczyna się rozwijać branża, która obsługuje biznesowo projektantów – mówi reżyserka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Skuteczne wyjście poza granice Polski jest zdaniem Katarzyny Sokołowskiej niemożliwe bez odpowiedniego wsparcia. Producentka pokazów mody uważa, że na międzynarodowy sukces muszą się bowiem złożyć dwa czynniki. Pierwszy z nich to zdolni, kreatywni projektanci, drugi natomiast to ludzie, którzy potrafią zarządzać biznesem modowym i go promować.
– Ta branża się składa z bardzo wielu elementów, które się składają na sukces projektanta branży mody i dzięki temu możemy w ogóle myśleć o tym, że polska moda będzie zauważona w świecie – mówi Katarzyna Sokołowska.
Ceniona przez reżyserkę Magdalena Butrym została jedną z tegorocznych laureatek Elle Style Awards.
Może to Ci się spodoba
Chciałabym projektować ubrania. Nie ekskluzywne, ale dla każdego
Modelka marzy o projektowaniu odzieży. Twierdzi, że sygnowane przez nią kolekcje pod względem ceny dostępne byłyby dla każdego. Jak dotąd jednak nie znalazła odpowiedniego partnera, który pomógłby jej w tym nowym zawodowym wyzwaniu. Joanna Krupa
Uwielbiam wygrzebywać ciuchy z szaf koleżanek. Nowe ubrania kupuję rzadko
Kupowanie zbyt wielu ubrań to dla Anny Cieślak zbędny wydatek. Aktorka woli się wymieniać zalegającymi w garderobie ubraniami z koleżankami. Ceni zwłaszcza rzeczy sportowe, w których czuje się wygodnie i swobodnie. Przy wyjściach na gale
Współpraca branży modowej i hotelarskiej
Pokazy mody są dla hoteli jednym ze sposobów promocji i przyciągania nowych klientów. Chodzi o to, by nowoczesne wnętrza kojarzyły się gościom nie tylko z noclegiem i żywieniem, lecz także z rozrywką i atrakcjami na wysokim poziomie. Dlatego

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!