Nie mam czasu na oglądanie kanałów modowych na YouTube
Autorka bloga Macademian Girl nie ogląda vlogów modowych. Twierdzi, że prowadzenie własnego bloga i śledzenie nowinek modowych pochłania cały jej czas. Zna jednak ich autorów i obserwuje ich kariery.
Tamara Gonzalez Perea od kilku lat należy do najpopularniejszych polskich blogerek modowych. Prowadzi bloga o nazwie Macademian Girl, fanpage na Facebooku, który ma ponad 150 tys. fanów, oraz kanał na platformie YouTube. Blogerka twierdzi, że praca ta wymaga od niej dużo czasu i energii, nie jest więc w stanie oglądać vlogów o tematyce modowej.
– Mam tak dużo roboty wokół swojego bloga, że skupiam się na nim i muszę śledzić to, co w modzie piszczy, co jest w trendach, a już nie mam czasu na oglądanie YouTube – mówi Tamara Gonzalez Perea agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Nie oznacza to jednak, że blogerka nie śledzi sytuacji w blogosferze i vlogosferze modowej. Obserwuje kariery poszczególnych youtuberów, rozpoznaje też kanały, których są autorami.
– Wiem, że statystyki są rekordowe, więc tego im życzmy – mówi Tamara Gonzalez Perea.
Może to Ci się spodoba
Inspiracje latami 70., kreskówkowe printy i cukierkowe kolory w jesienno-zimowej kolekcji Bizuu
Jesienno zimowa kolekcja marki Bizuu to połączenie dziewczęcego wdzięku i kobiecej zmysłowości. Projektantki inspirowały się kultowym serialem animowanym „Atomówki” oraz stylistyką lat 70. W kolekcji dominują róż, pomarańcz i oberżyna. Zuzanna Wachowiak i Blanka
Sukces polskiej mody na świecie nie jest możliwy bez wsparcia biznesowego
Producentka pokazów bardzo wysoko ocenia dokonania polskich projektantów. Uważa jednak, że rodzima moda nie zostanie zauważona na świecie bez wsparcia biznesowego. Zdaniem Katarzyny Sokołowskiej jest ono jednak coraz większe, a branża
Już nie szaleję na zakupach. Kupuję mniej ubrań, ale lepszej jakości
Raz na dwa miesiące Natalia Siwiec robi porządki w szafie. Niechciane ubrania oddaje siostrze, mamie lub koleżankom. Twierdzi jednak, że nieprzemyślane zakupy zdarzają się jej coraz rzadziej. Obecnie nie kupuje już wszystkiego,
0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!