Polski rynek jest dla nas bardzo ważny. Cieszymy się, że możemy tu być

Dean i Dan Caten słyną z indywidualnego podejścia do mody i umiejętnego komponowania skrajnie różnych stylów. Podbili serca gwiazd na całym świecie, a ich wysmakowane projekty zawierające mocne, streetwear’owe DNA cieszą się także coraz większą popularnością w Polsce. Limitowana kolekcja marki Dsquared2 z okazji urodzin warszawskiego domu handlowego VITKAC składa się z dziesięciu elementów garderoby, które mogą być punktem wyjścia do stworzenia wielu nietuzinkowych stylizacji. 

Marka Dsquared2 jest obecna na polskim rynku od około 15 lat i jej twórcy nie ukrywają, że ten rynek jest dla nich bardzo ważny.

– Proszę spojrzeć na wielkość naszego sklepu. Mamy doborowe towarzystwo. Wasz kraj i miasto prezentują się znakomicie, a ten sklep jest ­świetny. Bardzo się cieszymy, że możemy tu być i współpracować z osobami, które nas wspierają i wierzą w naszą markę – mówi agencji informacyjnej Newseria Dean Caten, założyciel marki Dsquared2.

Najbardziej ekskluzywny dom handlowy w Polsce – warszawski VITKAC, obchodził w listopadzie swoje 8. urodziny. Właśnie tu mieści się butik marki Dsquared2. Z tej okazji jej twórcy – Dean i Dan Caten zostali zaproszeni do współpracy i stworzyli specjalną kolekcję kapsułkową „DSQUARED2 exclusive for VITKAC”.

– Nasza kolekcja dla VITKACA składa się z dziesięciu znakomitych stałych elementów garderoby, które charakteryzują się prostotą. Są wśród nich świetne czarne jeansy, bluza z kapturem i inne elementy. Kolekcja łączy w sobie historię naszej marki i VITKACA, ponieważ powstała w wyniku naszej współpracy pod wspólnym logo – mówi Dean Caten.

Ofertę odzieży „ready to wear” uzupełnia szereg akcesoriów, wśród nich pasek, czapka z daszkiem, portfel i plecak.

– Kolekcja jest limitowana i dostępna tylko w VITKACU. Cieszy się ogromną popularnością. Składają się na nią bardzo ekskluzywne produkty. Są one naprawdę wyjątkowe – mówią twórcy marki Dsquared2.

Marka Dsquared2 istnieje już 25 lat, a bracia bliźniacy szybko podbili serca gwiazd, łącząc w swoich kolekcjach amerykański glamour w szykownym, włoskim wydaniu. Charakterystyczne dla kanadyjskich projektantów jest płynne komponowanie artyzmu z codziennością i splatanie kontrastowych stylów – sportowego z eleganckim, męskiego z kobiecym oraz luźnego z ekstrawaganckim.

– W styczniu nasza firma obchodzi 25. urodziny, więc zamierzamy to uczcić – zapowiada Dan Caten, założyciel marki Dsquared2

– Zgłębiamy naszą historię, to kim jesteśmy obecnie i czym Dsquared2 wyróżnia się na tle innych. Chcemy przyjrzeć się temu, jaki jest nasz wkład w modę, więc staramy się koncentrować na tym, co Dsquared2 znaczy i reprezentuje – mówi Dan Caten.

Styl marki pokochało tysiące kobiet i mężczyzn na całym świecie, a wśród nich także gwiazdy muzyki, filmu, sportu i mody. W tworzonych na zamówienie kreacjach występowały m.in. Madonna, Britney Spears, Beyoncé, Maluma czy Michael Bublé. Zdaniem projektantów obecnie moda podąża przede wszystkim w kierunku indywidualności.

– Każdy może znaleźć coś dla siebie, być sobą i wyrażać to, co czuje – mówi Dan Caten.

Dean i Dan Caten byli w Polsce po raz pierwszy, ale jak zapowiadają – nie ostatni. Już w planach mają bowiem koleją wizytę, której jednym z głównych punktów będzie zwiedzanie stolicy.

– Teraz nie mieliśmy zbyt wiele czasu, bo jesteśmy tu tylko na jeden wieczór, a potem wracamy do pracy. Wrócimy tu latem, kiedy pogoda będzie lepsza, i będziemy mogli zobaczyć większą część miasta – mówi Dean Caten.

Previous Jem coraz mniej mięsa. Ale nie ukrywam, że mam ogromną słabość do hamburgerów
Next Moje życie prywatne to niezarysowana biała kartka. Nigdy nie wiadomo, co się wydarzy

Może to Ci się spodoba

Moda i Styl 0 Comments

Mój styl ubierania to rodzaj zabawy, a nie coś poważnego

Wokalistka podkreśla, że lubi zabawę modą i odzieżowe eksperymenty. Najchętniej wkłada rzeczy, w których czuje się seksownie, ale i wygodnie. Nie boi się też niekonwencjonalnych połączeń w ramach jednej stylizacji. Kasia Stankiewicz coraz częściej

Moda i Styl 0 Comments

Polscy piłkarze są uwielbiani, a ich żony są obiektem hejtu. Za dużo się wymaga od WAGs

Projektant chwali styl i zachowanie żon i narzeczonych polskich piłkarzy. Kibicuje im, ponieważ w przeciwieństwie do swych partnerów, zbyt często spotykają się z niechęcią ze strony mediów i internautów. Projektant jest pod szczególnym wrażeniem talentu

Moda i Styl 0 Comments

Gwiazdy z dystansem podchodzą do zakupów w sieci

Julia Wróblewska, Osi Ugonoh, Adam Zdrójkowski i Jakub Kucner mają zarówno dobre, jak i złe doświadczenia dotyczące zakupów w sieci. Zgodnie przyznają, że choć czasem przez internet można upolować wymarzoną część garderoby, to łatwo

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź